Imię
Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Formularz kontaktowy

 

Chcesz żebym Ci pomógł ?

 

Trening w domu

 

 

 

Trening w domu z trenerem personalnym

Trening w domu jest świetną alternatywa dla treningów na siłowni. Tak naprawdę dom jest równie dobrym miejscem do przeprowadzenie skutecznego treningu personalnego co klub fitness. Ogromna zaletą tego typu rozwiązania jest oszczędność czasu oraz wygoda a także szerokie spektrum ćwiczeń jakie można wykonać w zaciszu domowym. Głównymi a zarazem skutecznymi ćwiczeniami wykonywanymi w domu pod moim okiem  są ćwiczenia z masą własnego ciała zarówno te siłowe jak i interwałowe. Często w pracy z podopiecznymi stosuje jednocześnie własnie te dwie formy treningu. Połączenie ćwiczeń siłowych jak interwałowych daje dobre rezultaty jeśli chodzi o kształtowanie sylwetki, wytrzymałości, oraz kondycji ogólnej organizmu. W tym celu wykorzystuje wybrane elementy treningu siłowego, sztuk walki, klasyczne interwały czy chociażby protokół tabaty. Nie zapominam również o mobilizacji stawów i rozciąganie zbytnio napiętych mięśni gwarantując tym samym ulgę twojemu kręgosłupowi i stawom. Skutkiem ubocznym tak przeprowadzanych zajęć jest również spalanie niechcianej tkanki tłuszczowej i modelowanie ciała. Zacisze domowe jest miejscem w którym jako trener mogę skupić się w 100 procentach na Tobie dzięki czemu szybciej nauczysz się poprawnej techniki wykonywania ćwiczeń jak i wyeliminujesz powstałe błędy.

 

 

Zalety treningu w domu:

 

 

  • oszczędzasz czas - nie tracisz cennego czasu na dojazd czy dojście do siłowni

  • możliwość wykonywania innych zajęć - jeśli masz swoją ukochana małą pociechę bez obaw będziesz mogła się nią zająć gdy zajdzie taka potrzeba,

  • komfort ćwiczeń - trenujesz w komfortowych i higienicznych warunkach na które nierzadko nie masz wpływu na siłowni,

  • ćwiczysz we własnym tempie - nie musisz martwić się o kolejkę do sprzętu, nikt nie będzie cię poganiał,

  • komfort psychiczny- obawiasz się krytycznego wzroku obcych ludzi, bez obaw trenując w domu unikniesz krępujących sytuacji,

  • poprawisz wszystkich zdolności motorycznych - trenując w domu poprawisz wszystkie zdolności motoryczne takie jak : siła, wytrzymałość, szybkość, zwinność czy gibkość

  • wzmocnisz swoje mięśnie, stawy, więzadła - w końcu się bólów pleców czy stawów

  • spalisz niechciana tkankę tłuszczową - stosowanie treningu siłowego i interwałowego w domu efektywnie zredukuje poziom tłuszczu w organizmie,

  • nabierzesz pewności siebie - spojrzysz z  dumą na swoje ciało gdyż wreszcie będziesz się sobie podobał

 

 

Jak wygląda indywidualny trening w domu z trenerem ? 

 

 

Trening personalny w domu

Przed przystąpieniem do pierwszego treningu zawsze przeprowadzam wstępny wywiad na temat Twojego celu owych zajęć jak i ewentualnych problemów zdrowotnych czy kontuzji. Odpowiadam również na wszelkie powstałe na tym etapie pytania i wątpliwości. Po przygotowaniu wstępnego treningu przechodzimy do jego wspólnej realizacji. Każdą jednostkę treningową rozpoczynamy od obowiązkowej rozgrzewki. w tym celu wykorzystujemy zarówno roller jak i stretching dynamiczny. W części głównej treningu wykonujemy zazwyczaj kilka ćwiczeń siłowych których stopień trudności dopasowuje do Twoich aktualnych możliwości. Następnie przechodzimy do ćwiczeń o charakterze interwałowym jak i wytrzymałościowym. Ilość serii jak i powtórzeń stopniowo się zwiększa w miarę twojego wytrenowania tak abyś cały czas mógł robić postępy. Podczas pracy w twoim domu jestem elastyczny i w miarę potrzeb zmieniam zarówno poszczególne ćwiczenia jak i cale plany treningowe aby zapobiec nudzie treningowej. Sam trening powinien być wykonywany minimum 2 razy w tygodniu a dla jak najlepszych rezultatów warto rozważyć częstsze spotkania.

 

 

Przykładowe ćwiczenia wykonywane w domu :

 

 

  • burpress,

  • bieg bokserski,

  • biegi wahadłowe,

  • tarczowanie,

  • walka z cieniem,

  • nauka i doskonalenie ciosów kopanych i uderzanych,

  • różne rodzaje pompek,

  • planki,

  • różnorodne formy przysiadów,

  • wykroki, zakroki,

  • skoki dosiężne,

  • wiosłowania,

  • hip thrust, glut bridge,

  • itd....

 

 

Trening personalny w domu dla osób z Warszawy 

 

 

Będąc osobistym trenerem przeprowadzam dla swoich podopiecznych treningi personalne zarówno na siłowni jak i w domu. Termin jak godziny zajęć ustalam indywidualnie tak aby jak najlepiej dopasować się do Twojego rozkładu dnia.  Istnieje możliwość treningów zarówno indywidualnych jak i w parze. Dlatego też jest to dobra opcja dla rozważenia nawet dla kilku domowników. Jeśli chciałbyś skorzystać z tego rodzaju zajęć lub masz pytania dotyczące oferty zostaw wiadomość w formularzu poniżej.

 

Kontakt ze mną

dane kontaktowe

Imię
Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Maciej Kowalski

 

tel. 661 499 583

e-mail.maciejkowalskitrener@gmail.com

Nazywam się Maciej Kowalski i jestem trenerem personalnym oraz dietetykiem z Warszawy. Oferuje skuteczne odchudzanie oraz poprawę kondycji i sprawności fizycznej w atrakcyjnej cenie.

 

Copyright 2017

 

Trener osobisty i dietetyk online
facebook
Google Moja Firma - Maciej Kowalski trener personalny

Współpraca online z trenerem

 

Trener personalny online

 

Plan treningowy online

Współpraca online z dietetykiem

 

Dietetyk online

 

Dieta online

Trener personalny - Maciej Kowalski

Zadzwoń