Trening lekkoatletyczny

 

 

 

Trening lekkoatletyczny z trenerem personalnym w Warszawie

Lekkoatletyka to jedna z najstarszych dziedzin sportowych, która opiera się na naturalnym ruchu. Składają się na nią przede wszystkim takie formy aktywności, jak chód, bieg, skok oraz rzut. Treningi lekkoatletyczne, określane również mianem treningów ogólnorozwojowych, doskonale dotleniają układ krążenia i mięśnie, a także sprzyjają polepszeniu koordynacji ruchowej. Są także dobrym sposobem na sprawdzenie się w różnych dyscyplinach lekkoatletycznych. Ponadto sprzyjają zdrowej rywalizacji w duchu zasad fair play.

 

 

 

Do korzyści płynących z treningów lekkoatletycznych należy też zaliczyć:

 

 

  • wszechstronny rozwój zdolności motorycznych

  • zwiększenie szybkości i poprawę wydolności organizmu,

  • wzmocnienie mięśni, stawów i więzadeł,

  • zmniejszenie ryzyka rozwoju chorób serca i układu sercowo-naczyniowego,

  • stosunkowo niskie koszty ćwiczeń.

 

Trening lekkoatletyczny ma na celu doskonalenie predyspozycji ruchowych, z nastawieniem na koordynację wzrokowo-ruchową lub słuchowo-ruchową. W zależności od postawionego celu, ćwiczenia o różnej intensywności mogą być wykonywane w krótszych lub dłuższych seriach, składających się od kilku do nawet kilkudziesięciu powtórzeń.

 

 

Komu polecane są treningi lekkoatletyczne?

 

 

Treningi lekkoatletyczne są polecane przede wszystkim osobom, które pragną zwiększyć wytrzymałość i wydolność swojego organizmu, a także poprawić skoczność i siłę eksplozywną. Trening lekkoatletyczny z trenerem personalnym może stanowić również świetną propozycję dla tych, którzy chcą wzmocnić swoje mięśnie, zrzucić nadprogramowe kilogramy oraz przełamać codzienną treningową rutynę.

 

 

Trening lekkoatletyczny możesz wykonywać ze mną w Warszawie:

 

 

Trening lekkoatletyczny - Warszawa

  • na stadionie lekkoatletycznym (bieżnia tartanowa),

  • na hali,

  • w parku,

  • kolo twojego domu,

  • na innych terenach zielonych.

 

Jako trener personalny jestem w stanie dopasować ilość i rodzaj treningu personalnego do indywidualnych potrzeb każdego ćwiczącego. Trening lekkoatletyczny warto stosować minimum trzy razy w tygodniu (czas trwania zajęć 60-90 minut). Wśród proponowanych zestawów ćwiczeń znajdują się nie tylko skoki czy biegi, ale także ćwiczenia aerobowe, interwałowe oraz stretching. Nasza wspólna praca jest w stanie zaowocować świetną kondycją, koordynacją oraz sukcesami zawodnika.

Kontakt ze mną

dane kontaktowe

Imię
Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Maciej Kowalski

 

tel. 661 499 583

e-mail.maciejkowalskitrener@gmail.com

Imię
Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Formularz kontaktowy

 

Chcesz żebym Ci pomógł ?

 

Trener personalny > Treningi personalne > Trening lekkoatletyczny

Nazywam się Maciej Kowalski i jestem trenerem personalnym oraz dietetykiem z Warszawy. Oferuje skuteczne odchudzanie oraz poprawę kondycji i sprawności fizycznej w atrakcyjnej cenie.

 

Copyright 2017

 

Trener osobisty i dietetyk online
facebook
Google Moja Firma - Maciej Kowalski trener personalny

Współpraca online z trenerem

 

Trener personalny online

 

Plan treningowy online

Współpraca online z dietetykiem

 

Dietetyk online

 

Dieta online

Trener personalny - Maciej Kowalski

Zadzwoń