Trening odchudzający

 

 

 

Trening odchudzający

W trakcie treningu, którego efektem ma być redukcja tkanki tłuszczowej, wykonywane są ćwiczenia aerobowe i anaerobowe, które przyczyniają się do przyspieszenia metabolizmu, co z kolei sprawia, że kalorie spalane są w błyskawicznym tempie – nawet wiele godzin po zakończeniu treningu! Oprócz tego że schudniesz, wzmocnisz także całe ciało, zwiększysz wytrzymałość, oraz zyskasz dobre samopoczucie. Ale to nie wszystko wraz z utraconymi kilogramami ciała zwiększy się twoja pewność siebie i motywacja do dalszych treningów oraz utrzymywania prawidłowej diety.

 

 

Korzyści treningu odchudzającego:

 

 

- spalanie niechcianej tkanki tłuszczowej,

- poprawa ogólnej kondycji fizycznej

- zwiększenie wytrzymałości i siły mieśni i stawów

- odciążenie kręgosłupa i stawów

- wzrost poziomu dobrego cholesterolu hdl

- poprawa pracy układy krążenia, oddechowego i pokarmowego

- większa elastyczność skóry, likwidacja cellulitu

- wzrost pewności siebie

 

 

Jak wygląda trening odchudzający?

 

 

Trening odchudzający z treneremKażdą jednostkę treningową rozpoczynamy od rozgrzewki na którą składa się stretching dynamiczny, rolowanie, ćwiczenia o charakterze oreobowym. W części głównej zazwyczaj wykonuje się ciężkie złożone ruchy z obciążeniem pobudzające organizm do spalania tkanki tłuszczowej na wiele godzin po treningu. Dodatkowo w jednostce treningowej powinny znaleźć się ćwiczenia o charakterze interwałowym oraz earobowym. Ilość serii, obciążenie, czas przerw dobiera się indywidualnie w zależności od zaawansowania danej osoby. Ważne aby w miarę czasu nasza intensywność treningowa rosła. Najprostszym sposobem aby to osiągnąć w przypadku treningu spalającego tłuszcz będzie skracanie przerw odpoczynkowych miedzy seriami poszczególnych ćwiczeń. Zabieg taki zwiększy ilość spalanych kalorii, tzw. dług tlenowy, co  z kolei zaowocuje szybszym tempem spalania tkanki tłuszczowej. Każdy trening powinien zakończyć się uspokojeniem organizmu oraz rolowaniem/ rozciąganiem ćwiczonych grup mięśniowych. Trening odchudzający powinno się stosować od 3 do 4 razy w tygodniu a czas pojedynczej jednostki treningowej nie powinien przekraczać 120 minut.  

 

 

Trening odchudzający w mieście Warszawa

 

 

Jako osobisty trener dbam o to aby każdy z moich podopiecznych osiągnął swój cel treningowy w sposób bezpieczny i w możliwie jak najkrótszym czasie. Z racji na duża różnorodność ćwiczeń jakie można stosować w treningu odchudzającym łącze elementy różnych rodzajów treningów tak aby zapobiec rutynie treningowej i brakom chęci na trening. wszystkie zajęcia odbywają się w siłowniach MC fit w Warszawie lub innym miejscu po wspólnym ustaleniu. Aby maksymalnie zwiększyć efektywność procesu odchudzania dobieram również spersonalizowana dietę. Uwierz mi że odchudzanie z trenerem personalnym jest najszybsza droga do zgubienia niechcianych kilogramów. Tak naprawdę od nowej szczupłej sylwetki dzieli cie decyzja czy tak naprawdę chcesz schudnąć ? Jeśli tak zacznij właśnie teraz.

.

Kontakt ze mną

dane kontaktowe

Imię
Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Maciej Kowalski

 

tel. 661 499 583

e-mail.maciejkowalskitrener@gmail.com

Imię
Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Formularz kontaktowy

 

Chcesz żebym Ci pomógł ?

 

Trener personalny > Treningi personalne > Trening odchudzający

Nazywam się Maciej Kowalski i jestem trenerem personalnym oraz dietetykiem z Warszawy. Oferuje skuteczne odchudzanie oraz poprawę kondycji i sprawności fizycznej w atrakcyjnej cenie.

 

Copyright 2017

 

Trener osobisty i dietetyk online
facebook
Google Moja Firma - Maciej Kowalski trener personalny

Współpraca online z trenerem

 

Trener personalny online

 

Plan treningowy online

Współpraca online z dietetykiem

 

Dietetyk online

 

Dieta online

Trener personalny - Maciej Kowalski

Zadzwoń