Nie chudnę mimo diety. Dlaczego ?

Trening na duże pośladki
28 października 2017
Imię
Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Formularz kontaktowy

 

Trener osobisty i dietetyk online - Maciej Kowalski

Chcesz żebym Ci pomógł ?

 

02 września 2018
Większość z Was zapewne niejednokrotnie stosowała diety, które przynosiły mniejsze
27 sierpnia 2018
Jak dowodzą liczne ankiety najwięcej osób zaczyna biegać, żeby schudnąć.
15 sierpnia 2018
Niewątpliwie otyłość należy do jednych z największych wyzwań zdrowia publicznego.

Maciej Kowalski

 

tel. 661 499 583

e-mail.maciejkowalskitrener@gmail.com

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!
Trener personalny Warszawa - Maciej Kowalski

Kontakt ze mną

dane kontaktowe

Wiele osób zaczynających przygodę z odchudzaniem porzuca swoje starania zawiedziona początkowymi rezultatami. Wprowadzają zdrowe nawyki żywieniowe oczekując zdumiewających efektów których jednak brak. Swoje niepowodzenie próbują tłumaczyć wiekiem, metabolizmem, genami, brakiem wiedzy. Otóż odchudzanie jest o wiele prostsze niż nam się wydaje wystarczy tylko iż wykluczymy 3 najczęstsze przyczyny braku postępów. Jeśli borykasz się z tym problemem to musisz wiedzieć iż najprawdopodobniej : 

 

 

1. Spożywasz zbyt dużą ilość kalorii

 

 

Brak postępów na diecie - dlaczego nie chudnę ?

Głównym czynnikiem dlaczego chudniemy jest tzw. deficyt kaloryczny. Musimy spożywać mniej kalorii niż potrzebuje nasz organizm aby utrzymywać obecna masę ciała. Wiele osób popełnia błąd i nie liczy ilości spożywanych kalorii, natomiast stara się wybierać po prostu zdrowe, dietetyczne produkty. Otóż prawda jest taka iż jeśli będziemy spożywali zdrowe produkty ale w nadmiernej ilości również możemy przytyć. Mylne jest także wrażenie że to objętość jedzenia wpływa na jego kaloryczność. W skrócie można jeść mniejsze posiłki i nie tracić kilogramów a można jeść więcej i chudnąć. Liczy się liczba kalorii danego produktu a nie jego objętość.

 

Czy wiesz że: Pół kilograma ziemniaków ma mniej kalorii (322 kcal) niż 1 litr kolorowego napoju (428 kcal)

 

Porada: Spisuj codziennie wszystko co spożywasz oraz pijesz a następnie podlicz sumę kalorii spożywanych w ciągu dnia oraz tygodnia.

 

Gdy już będziesz wiedział jaką średnią ilość kalorii spożywasz w ciągu dnia ułóż swój jadłospis tak aby dostarczać ich mniej niż dotychczas. Oczywiście jest to czasochłonne, natomiast jest to najlepsza metoda która zagwarantuje ci stuprocentowy efekt. Możesz oczywiście zlecić taką usługę dietetyczną osobie wykwalifikowanej z większym doświadczeniem który ułoży dla ciebie indywidualną dietę online. Odchudzanie to proces ciągły więc warto skorzystać z diety która będzie przyniosła długotrwałe i bezpieczne wyniki bez efektu jo jo. Pamiętaj jednak iż dietetyk który nie wymaga od ciebie spisu  dotychczasowego sposobu odżywiania nie jest zbyt dobrym wyborem. Stąd też zawsze zwracam uwagę na nawyki żywieniowe i podchodzę indywidualnie do każdej osoby.

 

 

2. Nie dbasz o jakość pożywienia i ilość makroskładników

 

 

Jakość pożywienia jest drugim w kolejności czynnikiem sprawiającym iż łatwiej chudniemy. Składa się na to kilka czynników. Zdrowa nieprzetworzona żywność ma więcej błonnika oraz większą objętość. Błonnik jest trawiony przez nasze bakterie jelitowe, obniża wartość energetyczną produktu oraz hamuje uczucie głodu. Ta ostatnia właściwość jest godna uwagi gdyż to własnie uczucie głodu powoduje iż porzucamy plan dietetyczny. Nikt przecież nie chce się głodzić. Dzięki spożywaniu nieprzetworzonej żywność z dużą ilością błonnika ograniczysz apetyt. Żywność nieprzetworzona ma często również większą objętość przy tej samej ilości kalorii, dzięki czemu zjadając większy posiłek poczujesz się najedzony.
Jeśli już potrafisz wybrać nieprzetworzone, zdrowe produkty o które będzie oparta nasza dieta warto zadbać i ilość i stosunek białka do węglowodanów i tłuszczów. Ilość ta jest często zmienna w trakcie stosowania diety i zależy od danego organizmu lecz wartością wyjściową którą mógłbym Ci polecić to stosunek B:W:T to 20:50:30.

 

 

3. Minęło zbyt mało czasu lub zbyt często pozwalasz sobie na odstępstwa od diety

 

 

Brak cierpliwości - odchudzanie

Jeśli trzymasz ujemny bilans kaloryczny i nie chudniesz to albo minęło zbyt mało czasu albo zbyt często pozwalasz sobie na podjadanie. Zdrowe dla twojego ciała odchudzanie oznacza iż w ciągu tygodnia powinieneś chudnąć ok 1 kilograma. Jest to oczywiście wynik uśredniony. Często zdarza się tak iż przez tydzień waga ani drgnie natomiast w drugim tygodniu masa ciała zmniejszy się o 2 kg. Jest to naturalne, każde ciało reaguje inaczej i powinieneś być cierpliwy. Jednakże jeżeli przez 2- 3 tygodni masa ciała się nie zmniejsza może to oznaczać iż spożywasz zbyt dużą ilość kalorii, np. poprzez podjadanie, zbyt częste odstępstwa od diety. Jeśli jesteś niecierpliwy i nie satysfakcjonują cie twoje wyniki przeczytaj koniecznie : Jak zbudować wymarzoną sylwetkę ? Nie udaje mi się

 

 

Trener personalny online - Maciej Kowalski

Uważasz artykuł za pomocny ? Proszę kliknij G + oraz Lubię to  Dziękuje 

Trener personalny - Maciej Kowalski

Zadzwoń

Autor : Maciej Kowalski

 

 

Przeczytaj również :

 

 

Nazywam się Maciej Kowalski i jestem trenerem personalnym oraz dietetykiem z Warszawy. Oferuje skuteczne odchudzanie oraz poprawę kondycji i sprawności fizycznej w atrakcyjnej cenie.

 

Copyright 2017

 

Trener osobisty i dietetyk online
facebook
Google Moja Firma - Maciej Kowalski trener personalny

Współpraca online z trenerem

 

Trener personalny online

 

Plan treningowy online

Współpraca online z dietetykiem

 

Dietetyk online

 

Dieta online